sobota, 9 czerwca 2012

Martwy humor

Ostatnio obudziło się moje zainteresowanie horrorami o zombi. Obejrzałem trochę zombi horrorów i trochę poczytałem moich tomików HSOD. Akurat spikneło się to z nowym projektem AF z mojego ulubionego bloga z fanficami.. Akurat miałem natchnienie więc narysowałem to.
Zainspirowałem się filmem "Ziemia żywych trupów", połączyłem motyw myślących zombi z HSOD i oto co wyszło. Bezmyślne zombi są ledwie groźne, połączcie to z myśleniem, a otrzymamy koszmar większy od tego z ulicy wiązów.

Musze się przyznać (choć właściwie już to zrobiłem), że lubię horrory. Najbardziej te o zombi, lubie też horrory kanibalistyczne, oraz slashery, widziałem też trochę horrorów psychologicznych, ale nie zrobiły na mnie specjalnego wrażenia. Cóż zamiast strachu wole krew.

2 komentarze:

  1. Może powinieneś wysłać coś do Waneko? Oni drukują w mangach fanarty czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłem to chwile przed napisaniem tego posta

    OdpowiedzUsuń