wtorek, 29 maja 2012

Sen

Odebrałem wczoraj tusz E11 do mojego copica i zrobiłem to.
Oto okładka do Light novel dotyczącego serii "Vampire Princess Miyu". Z mojej strony to już gotowe ~AF zatwierdził już tą wersje okładki i posiada wszystkie art'y do pracy. Teraz on napisze resztę tekstu i praca zostanie oficjalnie opublikowana. Jeśli chcecie znać szczegóły do postempów pytajcie ~AF jak mu idzie. Jego bloga znajdziecie w stronie z linkami pod "najlepsze fanfiki w sieci".

Wielu już mi mówiło że powinienem kolorować na kompie. Wiem że to jest szysze i tańsze, ale nie chce tego robić. Nic nie zastompi uczucia trzymania markera w dłoni, jeżdżeniu nim po papierze, i zapachu tuszu, i najważniejsze tego uczucia. Czystej radości tworzenia.

Dlatego kupuje papier, grafit, stalówki, tusz, poszukując najlepszych materiałów. Dlatego wypruwam sobie neurony z głowy w poszukiwaniu pomysłów. Dlatego mimo krytyk których doznałem wciąż rysuje.

Oczywiście wciąż pamiętam o pozostałych życzeniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz