piątek, 25 maja 2012

Lilie, Lisisice, zamówienia i wynalazki samego złego

Pracowicie jest nie powiem

Do moich dziwi walą egzaminy studenckie. Trzeba się uczyć i kuć. Nie cierpię egzaminów, to chyba wynalazek samego diabła, ale nie mam wyboru. Zaliczyć przedmioty muszę i chce.

Teraz weselsze wiadomość.

Ci z was którzy śledzili mój blok na onet.pl wiedzą że zapowiedziałem stworzenie dojinu z "Naruto" pod tytułem "Lisica" opowiadający o tym jak na skutek uderzenia  Sakury Kyubi i Naruto zamienili się ciałami, a w dowód wdzięczności lisi demon postanawia uczynić sakurę kobietą i dorabia jej lisie uszy i ogon by była bardziej atrakcyjna. Otóż ten dojin jest już prawie gotowy. Zamówiony tusz do markera czeka już na odbiór w biurze yatta.pl. W poniedziałek go odbiorę dokończę okładkę, zedytuje i będziecie mogli pobrać i sobie czytać. Myślę że wyrobie się gdzieś na pierwszy tydzień czerwca.

Co do zamówień
Wraz z ~AF pisarzem fanfików z blogu Hentai Fanfiction tworzymy light novel z "Vampire Princess Miyu", on pisze a ja rysuje rysunki.
Natomiast Arkon z z blogu Visual Novel zamówił trzy arty do gry fanowskiej którą tworzy. Wysłałem mu już meila z moją propozycją i czekam na odpowiedź.
Niejaki łobuz poprosił o damsko-damską sytuacje między Rogue i Jane Grey z X-men. Cóż nie spodziewałem się że ktoś poprosi o coś z komiksów amerykańskich. Myślałem że zamówienia będą napływać tylko z mang i anime, oraz j-game. Jednak mogę sobie wyobrazić taką scenę, więc spełnię to życzenie. Jednak jeśli komuś przychodzi do głowy coś z Disneya TO ZDECYDOWANIE NIE!!!

Ponieważ moj projekt z dojinem z naruto chyli się ku zakończeniu opracowałem już scenariusz drugie w moim wykonaniu. Będzie to 100% yuri a oto te które będą grały główne role.

Pewnie niektórzy już wiedzą że sprawa dotyczy "Lighting Warrior Raidy" jednej ze znanych gier eroge spod znaku białej lilii, o której wspomniano nieraz w magazynie otaku. Mój dojin będzie wariacją na temat jednej ze scen z drugiej części gry. Po tym jak Raidy boleśnie oberwała od Lecill, została wtrącona do lochu na najniższym piętrze podziemi, gdyby nie to że Amura nauczyła Raidy otwierać zamki, była był pełno etatową niewolnicą. Raidy zwiała z celi ale Lecill zabrała jej wszystko i raidy jest goła. DOSŁOWNIE. Bez zbroi, bez mikstur, bez miecza, bez pieniędzy, nawet ubrania. Błąkając się po podziemiu trafia do sklepu z bronią, który prowadzi jej znajoma z pierwszej cześć gry Tis. Okazuje że po upadku wieży Cubustusa opuściła Sadd i przeniosła się pod Blue Lake w poszukiwaniu miejsca które mogłaby nazwać domem i teraz prowadzi sklep z bronią. Raidy rozpaczliwie potrzebuje oręża, nie mając pieniędzy prosi o kredyt. Oczywiście Tis odrzuca podanie o kredyt, ale ma własną ofertę. Jeśli Raidy zapłaci jej swoim ciałem da jej to o co prosi. Raidy nie bardzo ma wybór więc się zgadza i o tym będzie ten dojin.
Tu zaś macie CG z gry dotyczące powyższej sytuacji.
Ja osobiście zamierzam zrobić to inaczej niż przedstawiono w grze i mam zamiar dodać kilka nowych elementów. Z tego co myślę to dojin będzie liczył około 30 stron.

Na dniach też wpadł mi jeszcze jeden pomysł z Raidy, tyle że nie alternatywna scena z gry, ale przed. W drugiej części ruda była wojowniczką od roku, ale jak obudziły się jej moce i kim była przedtem to mógłby być cały tomik. Niezły pomysł nie?

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten ostatni pomysł, można by nawet o tym grę zrobić.
    Nie dziw się, wśród fanów mangi i anime bardzo popularne są ostatnio amerykańskie kreskówki jak Kucyki czy Avatar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dokładności istnieją dwa awartary Ten na podstawie którego zrobiono "ostatniego władce wiatru" i ten na planecie pandora. Cóż zainteresowanie mangą i komiksem się miesza. Amerykanie zrobili swoje wersje "Dragon Ball", "Death Note", "Avatara (ale nazwali go "Ostatni Władca Wiatru", oraz "Pokemon". To mnie nie powaliło, szczególnie rozczarował mnie "Death Note". Teraz mamy wersje anime "Blade", "X-men", "Iron-men". Widziałem trochę tego i muszę przyznać że było to ciekawe.

    Dodatkowo są też różne kolaboracje. Doskonałym przykładem jest "The Innocent".
    Pomysł Avi Arad(amerykanin),
    scenariusz Junichi Fujisaku (japończyk)
    rysunki Ko yasung(koreańczyk)
    Sam mam tę komiks/mange/manhue i muszę przyznać że jest ciekawa i ma dobrze przemyślaną fabułę.

    Jeśli chodzi o mange o przeszłości rudej pomyśle o niej głembiej w czasie lata.

    OdpowiedzUsuń